ve 'O gün' geldi...

  
  Bir röportajını hatırlıyorum; yıllar evveldi. 'Bu ülkede yaşamayan birisi şarkılarımı dinlerken 'bu Türkiye'de yapılmış bir Rock şarkı' demeli' diyordu kendi müzikal yaklaşımını tanımlarken. Bence bunu çoktan başardı. Dillere düşen birçok şarkı yaptı; 'Saydım' dillerde adeta marş haline geldi. Ben de birçok şarkısını çaldım durdum ve hala da çalıyorum; yaptığı işleri beğeniyle takip ediyorum; ve biliyorum ki yalnız da değilim bu konuda. Birçok müzisyen arkadaşımın repertuvarında da, en az bir tane dahi olsa Ogün Sanlısoy şarkısı var. 

  Birbirinden başarılı stüdyo albümlerine bir yenisini daha ekledi Ogün Sanlısoy. 'Akustik' adını taşıyan albüm yine adından anlaşılacağı üzere Ogün Sanlısoy şarkılarının akustik düzenlemelerini içeriyor. Henüz sadece kısa tanıtımını dinleyebildiğim albümde 'Pencere' şarkısının yeni düzenlemesi şimdiden en sevdiğim oldu. Kendisine hayatı boyunca başarılar diliyorum. 

Ön Sipariş yapabileceğiniz sitelerden bir tanesi:

Yorumlar

busra dedi ki…
Bir zamanlar var olan ve her bestesiyle gonulleri fetheden yenicag grubundaki Omer Faruk Narli siz misiniz?
Ömer Faruk Narlı dedi ki…
Hayır değilim